Monday, October 24, 2011

mOoD: HaPpY ^_^

aku hepi sgt akhir2 ni.
Yahoo!
y?? 
coz aku dapat 1 berita yg dah buat aku GUMBIRA x t'kata...
what's dat? 
jeng3...
jom baca adegan kat bawah ni;
**lakonan semula**
----------------------------------------------------------------------------------------------
22 oct 2011 - 2.23pm
b: b dapat posting kat politeknik sultan idris shah.
me: macam familiar je nama poli 2 b??
b: rasanye kat area bagan nakhoda omar kot kalo x salah b...
me: la... kat sabak bernam je la! (teruja gila time ni)
b: ye la kot, b rasa bout 1 hour je kot dari tempat wa kn?
me: yup! (hati aku dah b'bunga riang), n wa plak buat praktikal kat kampung je next sem. x la jauh drpd b... (sambil senyum simpul sorang2). camne b boleh dapat posting kat poli sabak bernam 2 plak? (buat2 tanya padahal rasa macam nak melompat je time 2, hehe)
b: memang dah JODOH kot... (sambil gelak2)
me: ye la 2... (malu2 kucing plak aku jawab, kui3)
----------------------------------------------------------------------------------------------
2 la serba sikit dialog antara aku & dia yg membuatkan aku hepi sikit sekarang,
tapi bila aku fikir pasal teater, terus jadi serabut balik otak aku ni, huhu =(
cepat2 la habis sem ni...
aku rasa macam x terdaya je nak mengharungi dugaan & cabaran dis sem.
ya allah, bantu la hamba-mu ini.
permudahkan la segala urusan ku ya allah, ya rahman, ya rahim...
hanya kepada-mu la tempat aku memohon pertolongan,
AMIN... =)

No comments:

Post a Comment