Monday, January 2, 2012

BiG sUrPrIsE!!!

MY MOOD REFLECTION;
*semalam: dari pagi sampai malam dating dgn si dia
*tengah malam semalam: majuk2 manja until lepas zuhur tadi
*now: happy sangat2 coz dia dah buat 1 BIG SURPRISE yg aku pun x tau (to my family actually), tapi aku rasa bahagia & selesa dgn cara dia utk mendekati family aku tu, hehe... :D

To my b,
tq atas segala usaha awak utk mengenali n mendekati family saya dgn cara yg tersendiri.
saya pun x pernah terfikir awak akan buat sejauh tu (terharu sangat2)
sori if ade kekurangan sepanjang awak datang tadi...
apapun, saya hargai usaha awak tu, GOOD TRY DEAR!
bukan semua orang berani buat macam awak buat tu,
I'M REALLY PROUD OF U...
hurm... & it make me love u more than b4~
thanx 4 everything b...

with love,
~H.L.B~

i love you more than today,
yesterday,
but not
as much as
tomorrow

No comments:

Post a Comment